Du er her

Jura, Digitalisering og IT

Stabens primære opgave er at understøtte politikere og medarbejdere i Ringsted Kommune.

Staben servicerer en bred målgruppe, der består af direktion, chefer, ledere samt medarbejdere.

Staben løser følgende hovedopgaver:

  • Juridisk rådgivning og sagsbehandling.
  • IT- og digitaliseringsprojekter – rådgivning og koordinering
  • Data og geografisk information – udvikling og drift af løsninger, analyser samt rådgivning
  • Udvikling ift. automatisering (RPA) og effektivisering af interne arbejdsprocesser
  • Webudvikling ift. kommunens hjemmeside og intranet
  • IT-drift og support af kommunens IT-portefølje
  • IT-systemer – rådgivning og koordinering af anskaffelser
  • Brugeradministration ift. kommunes systemportefølje
  • Kørselskontor for tjenestebiler
  • Sekretariatsbetjening af Ringsted Kommunes Huslejenævn

 

 

Sidst opdateret

22.10.2019